Noodrantsoen fit20 trainingen

Het is natuurlijk superbelangrijk dat je de komende periode ook zonder je fit20 training in de studio gezond blijft. Daarom is er net zoals tijdens de vorige lockdown het fit20 noodrantsoen! Het kan de échte fit20 training niet vervangen daarom noemen wij het ook een noodrantsoen. Om de komende 5 weken te overbruggen doe je het noodrantsoen dat bij je past. Scroll hieronder naar het niveau dat bij jou past. Bram Kroeske helpt je veilig door jouw noodrantsoen heen. Er is ondertiteling beschikbaar voor de slechthorende. Vergeet niet dat het om de prikkel gaat niet om het niveau waarop je de oefening doet! En altijd safety first!

De gezondheidsprikkel voor iedereen

Deze gezondheidsprikkel is voor iedereen. Als het even kan probeer dan deze oefeningen tot spierfalen te doen. Dat zal langer duren dan je tijdens je fit20 training gewend bent. Wordt het te makkelijk of duurt het te lang voordat je gaat spierfalen? Probeer dan de gezondheidsprikkel voor iedereen die een beetje meer kan!

Bekijk hier de gezondheidsprikkel voor iedereen

De gezondheidsprikkel voor wie een beetje meer kan

Deze gezondheidsprikkel is er voor de fit20'ers die een beetje meer kunnen dan de gezondheidsprikkel voor iedereen. De oefeningen zijn iets zwaarder dus het moment van spierfalen bereik je redelijk snel. Duurt het bij deze oefeningen te lang voordat je gaat spierfalen? Doe dan de gezondheidsprikkel voor de toptalenten!

Bekijk hier de gezondheidsprikkel voor wie een beetje meer kan

De gezondheidsprikkel voor de toptalenten

Deze gezondheidsprikkel is voor de bikkels die topfit zijn. In dit noodrantsoen doe je de zwaarste oefeningen. Je haalt eerder spierfalen zodat je dicht in de buurt komt van een échte fit20 training.
De gezondheidsprikkel voor de toptalenten