De Week van de Bevlogenheid 2018

donderdag 31 mei 2018

De Week van de Bevlogenheid bestaat om meer bevlogenheid binnen bedrijven te realiseren. Bevlogen medewerkers zorgen voor supertevreden klanten waardoor er een energieke groeiversnelling ontstaat. Het doel van de WvdB editie 2018 is om bedrijven bewuster te maken van het belang van bevlogen medewerkers.

Het hogere streven, Big Hairy Audacious Goal (BHAG) is om in 2025 80% van werkend Nederland zich bevlogen en trots te laten voelen! Stel je eens voor wat dat zou betekenen? En wat zou dat Nederland en het Nederlandse bedrijfsleven opleveren?

Zo’n BHAG vraagt natuurlijk wel om krachtige actie. En fit20 is de kracht specialist! fit20@Work is dan ook een trotse en bevlogen partner van de WvdB 2018.

Bevlogen mensen zijn dé motor voor groeiversnelling. Ze zijn 17% productiever, realiseren 10% hogere klantloyaliteit, hebben 41% minder verzuim en zijn 21% winstgevender.

Van de werkenden in Nederland lijkt momenteel nog geen 20% bevlogen, 77% is niet gelukkig in zijn of haar werk, 1 op de 7 werknemers maakt kans op een burn-out of een vorm daarvan en 1 op de 4 werkenden jongeren bezoekt de huisarts vanwege werkstress.

fit20@Work is een krachtige, haalbare en bevlogen oplossing om deze cijfers te verbeteren. Daarom maken wij van 4 t/m 8 juni werkend Nederland bewust van onze inhouse-personal training oplossing. Een sluitende business case is ons fundament: er is een duidelijke ‘return on investment’. Kijk voor onze resultaten op: www.fit20atwork.nl

Voor tickets kijk op: www.weekvandebevlogenheid.nl